2021. február 23., kedd

Emőke a pátyi kertészetben

 20210223 kedd

Gazdagréten kiváltottam a gyógyszereket és indultam a csövesekhez.

 Kedvesek voltak és mindenfélével kínáltak, de a rossz kedvemből ők sem tudtak kirángatni. 

Délután négykor otthagytam őket és indultam Dömsödre. 

Az volt a fontos, hogy még a kijárási tilalom előtt és lehetőleg világosban érjek célt. Ez majdnem teljesen sikerült, mert délután ötkor már a mikróban melegítettem a mélyhűtőből elővett halászlét. 

Emőkével Viberen váltottam néhány sort, mert nagyon érdekelt, hogy milyen volt az első benyomása a pátyi kertészetben a leendő munkahelyéről.

Utána aktív pihenés és legközelebb csak este 10-kor ébredtem arra, hogy ennék egy tányér kocsonyát. 

Tibcsi hívott Viberen. PayPal és SCA volt a téma, de hívtam kocsonyázkodni is..

11 óra után ki is mentem az istállóba és behoztam a kívánt kocsonyát. Előtte az üvegből az utolsó korty unicum. a kocsonyára só, bors, pirospaprika, rácsavart citrom és utána sör.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése