2021. február 3., szerda

Gyógyszereim

20210203 szerda

Késői ébredés után a maradék csirkeszárnyakból sütögettem magamnak a reggelit. 

Fogytán a gyógyszerek miatt felhívtam B. Anikó doktornőt, hogy fel tudna-e tenni egy receptet a felhőbe. Azt mondta, hogy kora délután megcsinálja. 

Gondolatban együtt voltam Emőke lányommal és családjával, akik ma jártak el a pátyi ingatlan ügyében, hogy pontot tegyenek az adás-vételre és elkisérték Csabit is a Bankba, hogy a hitelfelvételénél kezeskedjenek.

A lányom idegrendszerét egy ilyen fajsúlyosabb aktus mindig megviseli, ezért a távolból igyekeztem nyugtatni.

Magam is próbáltam rendezni az ingatlan vásárlással kapcsolatos teendőimet.

Késő délután, de még zárás előtt lementem a patikába, hogy kiváltsam a gyógyszereket. Kész szerencse, hogy az idén 3 %-kal emelték a nyugdíjamat, mert a gyógyszereim ára tavaly óta megint emelkedtek 10 %-kal. Csekély 21.000.- forinttal lettem könnyebb.

Hogy valami jó is történjen, bementem szembe a kis kínaiba és vettem egy csípős-savanyú levest. A levesre otthon rámelegítettem a mikróba és a felét meg is ettem.



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése