2021. február 12., péntek

Dömsödön bekötik az 1 Gbps vezetékes Internetet

 20210212 péntek.

Időben elindultam Dömsödre és percre pontosan ugyanakkor érkeztem a házhoz, amikor a Telekomos  szerelő. Bekötött mindent, de az 1 Gbps-os sávszélességnek csak a 1/8-ada jön át.

Amíg a szerelő dolgozott, begyújtottam a cserépkályhába.

Az, hogy amikor legutóbb elhagytam a bázist, takarékossági szempontok miatt 12°C-ra állítottam a thermosztátot, nem volt egy jó ötlet. Itt még csak órákkal később is csak 16 °C a házban a hőmérséklet. Inkább azt fogom csinálni, hogy a thermosztátot 22°C-ra állítom, de kikapcsolom a fűtést, viszont jóval az indulás előtt távolról bekapcsolom.

A Telekom Ügyfélszolgálatát felhívtam és megreklamáltam a bejövő sávszélességet. Azt mondták, hogy megnézik és 48 óra múlva térjünk vissza a problémára. 

Tibcsi felhívott, hogy megkaptam-e kölcsön fele pénzt. Igen megkaptam, de engem a pénznél jobban érdekelt, hogy sikerült-e egyenesbe jönnie.

Vacsorára lecsó és sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése