2021. február 7., vasárnap

Duolingó a mérlegen

20210207 vasárnap

9 óra után ébredtem, de 11-ig a nagy lustálkodás közepette csak a Duolingóval voltam elfoglalva. Hiába van 95060 XP pontom, de nem adom fel, mert még közel sem vagyok megelégedve a francia tudásommal és nem tudom utólérni Pacher Andi sógornőmet sem. Mindeközben élvezem is a nyelvtanulást és legalább annyira szeretnék tudni franciául, mint tudok németül és angolul, bár azokon is lenne mit fejlesztenem.

A reggeli áttevődőtt délre. Panírozott csirke és felkarikázott krumpli ment a serpenyőbe, tálaláskor kovászos uborka került mellé.

Ebéd után átutaltam a februári SCA befektetésre szánt összeget.

Kis pihenés után a francia Duolingó is gördülékenyebben ment. Andi előnye lement volna 400 alá, ha közben nem csinált volna újabb 50 XPpontot. Nehéz őt behozni, de azután újra sikerült 387 XP különbségre lemennem.

Utána, de ez már 1/4 10-kor én is lementem és megmelegítettem a maradék ponty halászlevet és vacsorára beküldtem.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése