2021. február 15., hétfő

Érsebészeti felülvizsgálat

20210215 hétfő

Ébredéskor még felidéztem Földvári Gyurival együtt töltött megannyi emlékeimet a TAJV-nál (Teherautó Javító Vállalat), ahol mint kezdő mérnök 45 éve dolgoztam.

Igyekeztem időben összekészülődni, mert B. doktornő kérte, hogy lehetőleg délután 1 óra előtt jelenjek meg a felülvizsgálatra.

Amikor felültem a buszra. még úgy tűnt, högy időben odaérek, de később fel kellett hívjam, kicsit késni fogok.

A doktornő meg volt elégedve a lábam post trombotikus állapotával és felírta a recepteket. Kérte, hogy egy félév múlva jelenjek meg újra.

Onnan hazaérve  a CBA-ban vettem krumplit, vöröshagymát, kolbászt, zacskós levest, tejet, sört, unicumot és hagymás kenyeret.

Otthon megcsodáltam az új hűtőt, amibe Áron egyelőre megtiltotta, hogy bármit is tegyek. Elkészítettem a paprikáskrumplit és egy adagot rögtön meg is ettem belőle.

Vacsorára Emőke lányom hozott át egy tál nagyon finom paradicsom levest.


  


 


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése