2021. március 26., péntek

A szivattyú beszart

 20210326 péntek (pót)


1/4 8-kor ébredtem. A nap besüt az ablakon. Még csak 5 °C van, de kora délutánra már igazi tavaszt 17°C-t ígér az idokep.hu. Kezdjük  napot egy francia Duolingóval. az sosem árt.

Reggelire (11-kor) megettem a maradék paprikáskrumplit.

Kint a kertben megint haladtam egy kicsit a zöldborsó ültetéssel, de a locsolása nem volt egyszerű, mert az istállóban lévő szivattyú sehogy nem akart szállítani, ezértt a lenti szauna előtér csatlakozóra kötöttem a slag egyik végét és úgy locsoltam. Megkevertem a palánta ültető földet egy lapát saját földdel és a gombaölő készítményekkel és elkezdem poharakba ültetni a smaragdfa magokat. Csak az a baj, hogy már elmúltam 20 éves és már 2 órai munka után is le kell pihennem.

Első nekifutásra 16 pohár mindegyikébe került 1 - 1 mag. Kíváncsi vagyok a fejeményekre. Ha már itt van ez a palánta nevelő föld, akkor teszek kisebb poharakba  csípős paprika magokat, de azokat egy éjszakára két nedves szalveta között előkezelem.

Vacsorára egy kis sült kolbász, utána citromos kamilla tea.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése