2021. március 5., péntek

Haladás a Nagyszeben téri ingatlanban

 20210305 péntek (pót)

10-kor ébredtem. Belenéztem a Budapest Bank számlaegyenlegébe. Úgy látom, hogy minden átvezetés és konverzió a terv szerint megtörtént. A jövő héten az ügyvédnél nyélbeütlethetjük a Nagyszeben téri garzon végleges adás-vételi szerződését és ki tudom egyenlíteni a teljes vételár hátralékát. Nem kell a számlákon lévő pénzekkel tovább sakkozni, elkezdődhetnek a négy hónap múlva (2021.07.01.) esedékes beköltözés előkészületei. Ebbe talán még egy tisztasági festés is belefér.

Úgy tervezem, hogy ma hazamegyek a Gazdagréti térre.

A neten rendeltem két smaragfa palántát. Az egyiket a Nagyszeben térre tervezem ülteni a szökőkúthöz közel, a másikat Emőkének Pátyra.

Hazafele menet vettem két szelet pizzát. Az egyiket csomagolva Áronnak, a másikat csak tálcán, amit még az 1-es villamosra várva megettem.

Kora délután már megérkeztem Gazdagrétre. Áron szobájába be sem mertem nézni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése