2021. március 30., kedd

Miki búcsúztatása

 20210330 kedd (pót)

Reggel a tervezettnek megfelelően ébredtem és kezdtem készülődni. Még arra is volt időm, hogy a hamburger egyik maradék darabját megmelegitsem és a tejfölös medvehagymával megreggelizzem.

Pontban 11-kor Emőkével elindulunk Pátyra.

Engem a Beck családnál kitett és ő ment tovább a kertészetbe dolgozni.

Kati rögtön kávéval kínált. Később átjött Rózsi a férjével és mondta, hogy indulhatunk.

Maga a temetési szertartás nagyon szép volt és a 15 évig tartó pátyi munkavszonyom miatt sok régi kollégával találkoztam.

Kati finom ebéddel kínált. Sokat beszélgettünk és végül amikor Emőke befejezte a munkáját a kertészetben, jött értem és hazajöttünk. Ő lement a kis kínaiba kajáért és nekem is hozott egy csípős-savanyú levest.


.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése