2021. március 16., kedd

Rokaly Miki meghalt.

 20210316 kedd (pót)

Délelőtt csekély 220 ezer forintért rendeltem egy E-bike-ot, ami várhatóan egy héten belül megérkezik. A bringa (FIDO D4S) hatótávolsága egy töltéssel 80 km és a maximális sebessége 25 km/óra, ami olyan kerékpározási tempónak felel meg. Az út vele Dömsödre kb. ugyanannyi, mint tömegközlekedéssel + gyalog, 2,4 óra, de a fertőzés szempontjából kevésbé veszélyes és itt Dömsödön is könnyebb vele mozogni.

Az idő szép napos, de hűvös van.

Készítettem egy szalonnás, hagymás tükörtojást.

Teljesen magam alatt vagyok. Este 9-kor hívott fel Beck Kati a rossz hírrel, hogy Rokaly Miki meghalt. Két napja még beszéltem is vele telefonon. Nemrégiben még  Emőke lányomnak ajánlgattam, hogy az új rezidenciára (Páty) Mikitől rendeljenek bútorokat, mert neki arany keze van a szakmában. De erről Emőke lányomat nem is kellett különösen győzködnöm, mert ő ismeri a Miki által készített bútorokat Gazdagréten és Dömsödön egyaránt. 

Vacsorára megsütöttem néhány panírozott halrudacskát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése