2021. március 10., szerda

Zöldborsó előkészület

 20210310 szerda (pót)

Már majdnem 10 óra van, mire lemegyek reggelizni. (kis darab sült kolbász csípős ketchuppal és fokhagymás pirítóssal, utána a túrós táska és tejeskávé.

A tegnapi oltásomnak hál'Istennek semmi mellékhatása nem jött elő.

Odakint hűvos márciusi nap va, de legalább süt a nap.

Elsétálok a Gazdaboltba, mert március közepe előtt el kellene vetni egy sor zölborsót. Az oda-vissza út beillett egy jókora reggeli sétának. Ha mát ott voltam, vettem dughagymát, fehérrépa és sárgarápa magot is, hogy csináljak magamnak munkát  a konyhakertben.

Ha a húsleveshez összekészített leveszöldség csomagot szeretnék venni, azért elkérnek több mint 1000.- forintot, így meg legalább a konyhakertben megterem.

A ház fala melletti csíkot felástam és kigereblyéztem. A félhosszon el is vetettem a zöldborsót, de este 6-ra már nagyon lehűlt a levegő, úgy döntöttem, a másik felét majd holnap folytatom.

Vacsorára megmelegítettem az indiaiban vett zöldséges tésztát, amiben apró rákocskák (shrimps) voltak. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése