2021. március 29., hétfő

All that Food

20210329 hétfő (pót)

A bűnözésnek nincsenek időkorlátai. A nap bármely szakában lehet bűnözni. Most például még csak hajnali 1/2 2 van, de én már most lemegyek és azzal kezdem a napot és a bűnözést, hogy megfőzök magamnak egy pár virslit. 

A német nyelv ebben megengedőbb, mint a magyar, mert ugyebár a magyar "reggeli"-ben benne van, hogy azt reggel fogyasztják, míg a német "Frühstück "(korai darab" már megelőlegezi, hogy azt szinte bármilyen korán - akár hajnali 2-kor - is lehet fogyasztani.

10 óra után mentem le reggelizni. A záró akkord ma is tejeskávé volt, de fahéjjal, ahogyan E. bélától tanultam tegnap.

Lassan összepakoltam és elindultam Gazdagrétre. A lakás még mindig rendetlen.

Megtöltöttem a mosógépet ás elindítottam egy mosást.

Vettem egy kádfürdőt és hajat mostam. Utána kiteregettem.

Mindent megbeszéltem B. Katival és Emőkével Miki holnapi emetésével kapcsolatban.

Emőke hozott át tejfölös medvehagyma salátát, amit András készített és azt ettem egy hamburger mellé vacsorának.

Utána lepihentem, de még nagyon sok angol (Let them talk TV) anyagot töltöttem le. 


 


 



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése