2021. március 9., kedd

Az első védőoltás

 20210309 kedd

Reggel többször is felébredtem és nem mertem visszaaludni, mert nem szerettem volna elkésni a 11 órás behívómat a Szent Imre kórházba a Covid elleni védőoltásra.

Végül Emőke lányom felajánlotta, hogy bevisz, így még arra is maradt időm, hogy lemenjek a gyógyszertárba és otthon megreggelizzek. 

Emőke még 11 előtt kitett és a lelkemre kötötte, bárm probléma van hívjam fel.

Maga a vakcina oltakozás ripszropsz ment. utána volt 30 perc kötelező pihenés, hogyha bármi probléma adódna, be tudjanak avatkozmi.

Hazatérve összecsomagoltam és indultam Dömsödre. Simán leértem, de a Gazdabolt már zárva volt, így a holnapra tervezett zöldborsó ültetés lehet, hogy elmarad. Nehezen indul be a fűtés, mert levegős a rendszer, viszont a cserépkályha sokat segít.

Este megmelegítettem a maradék halászlét. Ha egy kicsit jobban odafigyelek, akkor kifőzök hozzá egy kis levestésztát, így túl sűrű és sós lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése