2021. március 11., csütörtök

Lassú felmelegedés

 20210311 csütörtök (pót)

Nagyon korán ébredtem. Lementem és a partygrillben rásütöttem egy szelet kenyérre csíkokat a császárszalonnából.

Reggel még - 2° C van és az időkép szerint csak nagyon lassan melegszik fel az idő, még áprilisig is eltarthat, hogy valamelyest kitavaszodjon, pedig én 50-60 nap múlva már úszni szeretnék a Dunában.

Elküldtem az ifjú Rokalynak az SCA ADATLAPOT kitöltésre.

Délre a Gyros pitában második felvonása került sorra.

Pihenésként egy kis Duolingo, majd délután egy fél óra zöldborsó ültetés. Nincs jó idő. Borult az ég és 9°C van és csak a jövő héten kezd melegedni.

Jóval éjfél után (01:30) még bűnöztem. Lementem és sütöttem egy kis császárszalonnát kenyérre.




     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése