2021. március 20., szombat

Nem így képzeltem a "Családi kőr"-t

 20210320 szombat (pót)

10 órakor ébredtem.

Az első dolgom, hogy T. Sanyinak átutaljam a tegnap kért S.O.S. Help támogatást.

Csak késő délelőtt került sor a sültkolbászos reggelire, ami a szokásos tejeskávéval fejeződött be.

Nagyon megköszöntem Béninek a rekesz szódát, miközben átvittem az árát.

Kis Duolingözás után elkezdtem csomagolni. Délután 3 óra fele indultam a buszmegállóhoz. Nem is kellett sokat várnom, jött a 660-as járat, ami a Népligeti végállomáshoz visz. A buszon végig tudtam olvasni.

Útközben vettem pizzát és a Bikásparknál gyrost pitában és diós Marlenkát a gyerekeknek.

Már elmúlt öt óra, mire hazaértem. Mondtam, hogy kettójüknek hoztam pizzát és gyrost, hármunknak pedig diós Marlenkát, mert én csak abból kérek egy falatot Áron, aki nagy rendetlenséggel és verbálisan azzal fogadott, hogy: "Már többször mondtam, hogy nekem semmilyen kaját ne hozzál."

Este hatkor bejelentette, hogy 20 perc múlva készen van a vacsora, majd, amikor 11 óra fele megkérdeztem, högya az a 20 perc mikor telik le, kurtán azt mondta, hogy ott van az asztalon.

 - és a marlenka merre van, mert azt szívesen megkóstonám.

- azt megettem, mert nem mondtad, hogy azt nem találtad.

- és Emőkének szóltál vagy vittél át belőle?

- Nem, mert nincs itthon. 

Magyarul, mindent bevitt a szobájába, az ágyába és megevett egyedül, anélkül, hogy leültünk volna együtt, hogy hármasban megvacsorázzunk. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése