2021. március 27., szombat

Megérkezett a CHUWI és FIDO

 20210327 szombat (pót)


1/2 10-kor arra ébredtem, hogy hívtak Izraelből, mert jelentkeztem egy héber kurzusra. Nem lett belőle semmi, mert drágának találtam.


Elkezdtem a mai francia Duolingót. Kezd fogyni Andi előnye, már csak 552 XP.


Reggelire sült kolbász, vöroshagyma, kenyér és tea.


Kiültetem a poharakba a nedves szalvétában előkezelt csípős paprika magokat. Az egész tálcát felvittem a dolgozóba, hadd süsse a nap. 


Koradélután  elkezdek csomagolni a hazamenetelhez.


kalandos volt az utam hazafelé. Autóstoppal mentem ki a megállóhoz. A buszon tudtam olvasni. A Népligeti Volánbusz végállomáson vettem midhármunknak 1-1 szelet pizzát., de ahhoz, hogy bepakoljam a hátizsákba, a notebook táskát le kellett akasztanom a vállamról, amit azon nyomban ott is felejtettem a pult előtt a földön.


Az 1-es villamos felé menet vettem észre, hogy nem lóg az oldalamon a notebook táska. Lélekszakadva rohantam vissza a pizzáshöz, aki szerencsémre a Forgalmi irodába leadta..Nagyon megkönnyebbültem.


Hazaérve egy rossz hír és egy jó hír fogadott. Áron szobája, mint a disznóól, viszont megérkezett egy kisebb csomag (Chuwi notebook) és egy nagy csomag (Fido elektromos kerékpár).


Először a notebookot csomagoltam ki. A Windows-ig nem jutottam el. Holnap elviszem Bélához.




  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése