2021. március 22., hétfő

Viber gyógyítás

 20210322 hétfő (pót)


10-kor kipihenten ébredtem.

Már idefele jövet a buszon elkezdtem olvasni Balázs Sándor: Reng a föld Itáliában c. könyvét. Müveletlenségemre jellemző, hogy  az író nevét eddig nem is hallottam.  A könyv az időszámítás előtti Róma rabszolgatartó társadalmába enged nagyon érdekes betekintést. Ebből a műből tanultam meg olaszul a korabeli szlogent: "Panem et circenses!" (Kenyeret és cirkuszt!) Délig ezt  olvastam.

Kora délután E. Béla segítségével sikerült a Viber beteges működését meggyógyítani.

Később készítettem egy túróscsuszát, utána sör.  


Délben megettem a gyrost pitában kaját és utána tejeskávé. 

A hétvégi lógás után nem maradhat el a napi francia Duolingó sem.

Este kivettem a mélyhűtőből a csirkecombot, a mikróban fellazítottam, majd szépen feldarabolva serpenyőben megsütöttem. Nem készült hozzá körítés, csak natúr kis csípős ketchuppal és egy szelet kennyérrel megvacsoráztam. Utána még egy pohár sör.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése