2021. március 25., csütörtök

Rég nem evett Buffallói csirkeszárny

 20210325 csütörtök (pót)

Ilyen későn még sosem ébredtem. Már majdnem dél volt, mire kinyitottam a szemem. Arra még határozottan emlékeztem, hogy éjjen álmomban Áronnal síeltem.

Tibcsi hívott a mobilomon, hogy a Viberen nem vagyok elérhető. Csak annyi lehetett a probléma, hogy a notebook le volt merülve és kikapcsolt, mert amikor rádugtam a töltőt és bekapcsoltam, rögtön fel tudtam venni vele a kapcsolatot. Több mint fél órán át jókat beszélgettünk.

Két nap lógás után ma megint csináltam egy kis Duolingót, de Andi egyre többel vezet.

Átutaltam a számláimat, amire már napok óta figyelmeztet a  Telenor . 

Kora délután egy kis ebédet helyettesító kaja, majd a mély hűtött csirkeszárnykból kivettem néhány darabot felengedni, hogy este megsüthessem.


Még 37 nap és lassan kezdődhet a napi úszás, szörfözés és kajakozás a Dunában.


Vacsorára meg is sültek a Buffallói csípős csirkeszárnyak. Kár, hogy nem készült mellé a hagyományos görög saláta.


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése