2021. március 28., vasárnap

Telepítés a Chuwi-ra

 20210328 vasárnap (pót)

Nyolc óra körül ébredtem.

Befejeztem a tegnapi blogom írását a viszontagságos hazaérkezésemmel.

Bélát csak 9 óra körül fogom hívni, elvégre pihenőnap van. Amikor elértem telefonon, mondta, hogy jöhetek.

Áron kérte, hogy ha elindulok, még a búcsúzással se zavarjam.

A 8E autóbusz és a keleti pu.-nál a 24-es villamos egészen az Orczy térig vitt. Béla és én egy finom kávéval kezdtünk.

Béla ekezdett küzdeni a CHUWI-val, de amíg ott voltam, nem sikerült eredményt elérnie. Kértem, hogy ne szenvedjen vele, hagyja a csudába, dobja ki az egész CHUWI-t.

24-es villamos a Nagyvárad térig, onnan M3-as metrópótló autóbusz és végül a 14:05-ös busz vitt Dömsödre. Leszálláskor a Mizseinél egy dereceni, egy fél kiló kenyér egy üveg unicum, egy tej, egy nagy palack sör. A két étteremben összedobtam egy halászlét.free of charge. 1/2 4-kor még elkaptam az utolsó napsugarakat. A két forrásból összekombinált halászlébe még egy kis gyufatészta is belekerült és nagyon finom lett. 

Este 7-kor hívott Béla, hogy az új notebokra végre sikerült feltelepíteni a Windows 10-et. Majd, amikor megtérek Gazdagrétre, akkor felugrok érte.

Lehet, hogy csak a tülelmetlenségem vitt rá, hogy megnézzem a palántanevelőt, de abban eddig semmi nem mozdult meg.





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése