2021. március 15., hétfő

kutakodás E-bike után

 20210315 hétfő (pót)

Már majdnem 10 óra, mire ébredeztem.

A fővárosban ünnepi zászlófelvonás.

Emőke írt, hogy ma mégsem indul útnak, inkább regenerálódik. Én is nyugodtabb vagyok, ha otthon marad és nem indul sehova.

A nap ragyogóan süt, de még dél körül is csak 10°C körül van.

Kipihenten átveszek egy adag franciát, közben nézegetem az E-bike reklámokat. Előbb-utóbb biztosan találok nekem is megfelelőt. Nekem az árán kívül egy paramétere fontos, hogy a Budapest - Dömsöd távot egy töltéssel meg tudja tenni.

Közben Tibcsi hívott telefonon, hogy egy hónap múlva (ápr. 16, 17, 18)  eljön három napra Dömsödre és természetesen hoz sztrapacskát, mert ő annak mestere.

Az idő, ha lassan is, de melegszik. Délre már 12° C van.

Folytattam a zöldborsó ültetést (ásás, gereblyézés és 7 cm-ként egy szem borsó beültetése a 20 cm-es sortávolságban. Fél óra alatt csak kb. egy métert haladtam, amikor a kapu felől érdeklődött valaki, hogy nincs-e egy eladó stégem, mert a huszon... éves villamosmérnök fia ideköltözött a Középső út 117-be és keres a kajakjának stéget. Mondtam, hogy eladó nincs, de az én stégemet ki- és beszállásra használhatja.

Nem sokkal később megjelent a fia is és megmutattam nekik a stéget.

Hat óra után már nagyon hűvös lett odakint és sötétedni is kezdett. Bejöttem a jó meleg házba.

Vacsorára megmelegítettem két szelet rántott halat és majonézzel, kenyérrel fogyasztottamí.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése