2021. március 23., kedd

Sok szerelem, 3 feleség, 12 lakás

 20210323 kedd (pót)


Ébredés 7-kor.


7-től 8-ig, de még az ágyban fekve lepergett előttem fiatalságom és házasságaim hatvan éve. Nem egyszerű feladat a mozaikokat összerakni. Nagyon jó vott sok-sok részletét felidézni. Emlékeim, élményeim szereplőinek nagy része már nem él, de jó volt őket felidézni és sok szeretettel rájuk  gondolni. 


Emlékeimben megjelentek a régi szerelmek, a régi barátok, a régi lakások:

VIII. Visi Imre u. 8. után utalták ki nekünk az első olyan összkomfortos lakást, ahol a lavort fürdőszoba váltotta fel és már cerépkályha és telefon is volt benne

 XI. Könyves György (Zsöltár) utca 3.,ahol megboldogult Róza anyámmal kettesben éltem,  

VIII. Baross utca 4., ahol az első feleségemmel , Bereznay Évával laktam anyósommal és Bereznay István sógorommal egy rövid ideig, majd vele  a 

XIV. Róna utcai és a XIV. Dorozsmai utca utcai albérletbe költöztünk és közben az egyetemi éveim, ahol hosszú barátságot kötöttem Feledy Lacival és Rabóczky Sanyival (sajnor már egyikük sem él) a hosszú Múzeum kávéházi esték Fejes Endre barátommal és Somogyi Palival. (Ők sem élnek.)

Az első munkahelyem és kezdő mérnöki éveim és az első válóperem. 

VII. Szövetség utca, ahol második feleségemmel Babai Évával laktam egy rövid ideig, mert közben megvettem életem első öröklakását, 

XII. Hegyalja út 17. ahova első gyerekem, Norci lányom született.. Új munkahely az RNÁ, ahol már Osztályvezetői beosztásban dolgoztam. Szoros barátság Surányi Péterrel, , aki jóval a Babai Évától  való válásom után elvette őt feleségül, de már ő sem él. 

XII. Barta utca 4., ahol Norci lányom felcseperedett, ahova drága Róza anyám és apám Károlyka gyakran jöttek látogatóba Ezek mind mint éles emlékképek vetültek orc

XII. Rácz Aladár u. 125. az utolsó közös lakás (Norci, B.Éva és én)

XI. Regős u. 4. Kezdetben egyedül, később Jamrich Klárával Áron anyukájával. Amikor Áron megszületett, ez a lakás már kicsinek bizonyult (51nm), eladtuk és vettünk egy nagyobbat ugyancsak Gazdagréten.

XI. Gazdagréti tér 1. (81nm)




Kezdő mérnöki fizetésem miatt két másodállási vállaltam. Hétfő, Szerda, Péntek délután 5-től 8-ig mérnök pedagógusként matematikát tanítottam az Ecseri úti Külker Főiskolán. Kedd, Csütörtök, Szombat, délután 5-től éjfélig taxisoffőrként róttam Budapest utcáit. Az Osztályvezetői főállásomban 2.100.- forint volt a havi fizetésem, a két másodállásomban átlag 15.000.- 


Abban az időben olyan szegény voltam, mint a templom egere, de nagyon gazdag életet éltem.

Közben felépült a Dömsödi ház. ***********************************************************************************

Vissza a mába, vissza a földre, megérkezett a Banggood értesítése, hogy várhatóan kát héten belül (2021.04.03-án) érkezik meg az elektromos kerékpár.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése