2021. március 31., szerda

Találkozó a Népligeti buszvégállomáson

 20210331 szerda (pót)

Már 9-kor felébredtem, mert tudtam, hogy 10 óra körül egyeztetnem kell Bélával, hol és mikor vehetem át a Chuwi notebookot. 

Minden szükséges dolgot üsszepakoltam és indultam. A Bikás parknál vettem ebédre egy zöldséges rákocskákat tésztával. 

Ez meg is történt, amire én elindultam, Ő már ott szobrozott a Népligeti buszvégállomáson.

Már a Bikás parknál jártam, amikor telefonon bíztattam, hogy már csak 10 megálló az 1-s villamossal és ott vagyok.

Úközben még felhívtam Faragó Böbét, hogy velük is szívesen találkoznék a buszvégállomáson.

Béla már ott állt és várt a Népligeti villamos megállóban. Átadta  a Chuwi-t és el is búcsúztunk.

A buszpályaudvaron bekaptam egy túrós-lekváros batyut és hozzá egy kávét.

Nem sokkal később megérkezett Böbe és M. Feri. Jobb híján egy várótermi padra ültünk le jövőbeli közös ügyeinket tárgyalni. Közben, megbecsülve, hogy meddig fogunk tárgyalni, a 14:05-ös buszra vettem meg a '0'-ás jegyemet Dömsödre.

Kettőkor elbúcsúztunk és felültem a buszra. Az úton olvastam és még bőven világosban ért a busz Dömsödre. A Mizseinél vettem krumplit, tejet, sört és unicumot. Mint egy málhás szamár tettem meg a hét szakaszból álló gyalogutat, de 1/2 4-re már a bázison voltam. Rögtön megmikróztam a zöldséges tésztát a sprotnival és egebédeltem.

Lepihenve rögtön elkezdtem a Chuwi-t üzembehelyezni, de csak addig jutottam el, hogy felkötöttem a szélessávú hálózatra, az AnyDesk-kel a két notebook közötti állomány szinkron már nem ment. Az Internet kapcsolat főpróbája egy francia Duolingó volt.

A kései vacsorára megmelegítettem a mélyhűtőböl elővett halászlét és egy fokhagymás pirítóssal fogyasztottam.


   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése