2021. március 6., szombat

Egy új vállalkozás körvonalazódik

 20210306 szombat (pót)

9-kor ébredtem. Szép napos idő van.

Felhívtam Adrit, de még nem tudta beszerezni Aranyosi Katalin doktornő elérhetőségét a szemműtétem ügyében.

Sikerült felvennem a kapcsolatot a császárfa mag szállítójával. Miután a legkisebb csomag is 500 magot tartalmaz, már előre látom a sorsomat, hogy a Dömsödi piacra én fogom szállítani a császárfa palántákat.

Lementem a Csiki hegyek utcai számítástechnikai boltba, hátha ők elvállalják a Dell notebook eltört csuklópántjának a javítását.  Sajnos Sz V. Zárva.

A kis kínaiban vettem egy csípős savanyú levest meg egy nagy adag szezámmagos amerikai mézescsirkét rizs körettel (mert Áronnak ez a kedvence) és egy savanyú káposztát.

Este hatkor Áron elbúcsúzott, azt mondta, hogy egy barátjánál alszik. Én még lementem a CBA-ba. Vettem kenyeret, iejet, sört, két csirkecombot, sütni való kolbászt és egy csípős paprikát.

Megsütöttem egy darabot a sültkolbászból és este nyolckor az lett a vacsora. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése