2021. március 19., péntek

Nem érkeztektek meg a smaragdfa magok

 20210319 péntek (pót)

9-kor ébredtem. 

Mielőtt lementem volna reggelizni, még egy levelet váltottam a feladóval az eltünt smargdfa magokról. A magokat, ha csak nincs a postán, szerintem lenyúlta a kézbesítő. Egészségére, Ilyen világban élünk.

H. Mária azt válaszolta, lehet, hogy még megjön, mert a posta volt túlterhelt. Minden esetre jobb lett volna, ha nem postán küldi el a magokat, hanem Dömsödről valakivel átgurulok érte. Szalkszentmárton mindössze 14 km-re van Dömsödtől délre.

Délben megfőztem néhány szem krumplit, az egyik csirkecombot, megfűszereztem, beirdaltam és megtűzdeltem fokhagymával, majd az egészet megsütöttem. Sült csirkecomb lett petrezselymes burgonyával.

Béni olyannyira meghozta a rekesz szódát. hogy a bejárati ajtónk elé tette.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése