2019. március 23., szombat

A gumiköpeny javítása


Nagyon szép napsütéses reggelre ébredtünk. 

Áronnak ½ 9-kor nem volt kedve velem jönni a piacra. Azt mondta, hogy inkább pihenne.  

Esztikénél vettem a lánynak fokhagymás túrót és a zöldségesnél vöröshagymát.

Átgurultam Kiskunlacházára. A Gumipontnál megvizsgálták, hogy miért ereszt le minden éjjel a jobb első kerekem. Találtak a gumiköpenyen egy tűszerű lukat.

Míg a javítás folyt vettem magamnak a pékségben egy virslis buktát és egy kávét. A szomszéd zöldségesnél egy doboz földiepret, egy csomó piros hegyes csípős paprikát és egy közepes fej karfiolt.

A Gumipontban csak az anyagot számolták fel (2.000.-), a munkát nem.

Hazafele a Vegyesboltban vettem 3 pár vislit és egy tejfölt.

Otthon az  előkészületek uián elkezdtem az ebéd késztését. Feltettem a karfiol rózsákat sós vízben főni, de még el kellett gurulnom egy csirkemellért a henteshez. Sajnos már csak fagyasztott volt. 

Beáztattam langyos vízbe, hogy mielőbb szeletelhessem.

Utána felszeleteltem és befűszereztem a felengedett csirkemellet, következett az elősütés, majd a tepsiben, illetve a sütőben folytatva rá a karfiol és a tojással, mustárral összekevert tejföl, meg a prézli.

A vacsoránál Áron szerint túl sok volt rajta a prézli, lehet, hogy igaza van. Utána  földi eper, tejföllel és porcukorral.

Felkötöttem az autót az éjszakai töltőre, hogy holnap teli hatótávval tudjunk hazaindulni.

Mannát Áronra bíztam, hogy mielőtt lefeksik hívja be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése