2019. március 6., szerda

Nissan Centrum


20190306 szerda

½ 8-ra állítottam be az ébresztő órát, mert ½ 9-re voltam bejelentve a Nissan Centrumba az éves szervizre.

Egy kis kavarodást okozott, hogy a nevem alapján regisztrálták az eseményeket, ezért minden a PAV-311- Pafikához lett igazítva, mivel az van az én nevemen.

½ 12-kor már el is hozhattam az autót.

Délben megmelegítettem magamnak a káposztás cvekkedli és a sült csirke maradékát. Ki- és berámoltam a mosogatógépet és elindítottam a mosogatást.

Közben egész nap arra gondolok, hogy Áron vajjon most éppen mit csinál. Nem érem el telefonon, hiába gondolom, hogy éppen mos ebédel, ő meg nem is hív. Régóta tudom és ez egy kicsit megnyugtat, hogy ha nem jelentkezik, az azt jelenti, hogy jól érzi magát. Persze jól esne, ha legalább annyit írna: „Jól vagyok, Áron.”

½ 3-kor elindultam a brushupra. Jó volt a csapattal együtt  tölteni három órát.
Hazaérve vettem a CBA-ban egy hagymás cipót, egy csokor újhagymát, 10 dkg abált szalonnát és két doboz sört.

Begyűjtöttem a tegnap kiteregetett nagymosást és próbáltam mindent a helyére tenni.

A vacsorához (abált szalonna,  friss kenyér, újhagyma) készítettem egy bögre teát.
Jobb híjján egyedül vacsoráztam.

Megpróbáltam egy kicsit kivasalni a nagyon gyűröt viaszos vászon sakktáblát, amit holnapra megígértem bevinni a németre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése