2019. március 26., kedd

postaláda új zárja


Csak félálomban reméltem, hogy Áron nem felejti itthon a nagy gonddal elkészített és kilincsre akasztott tízóraiját.

Nagyon szép napsütéses idő van.

Miután a postaláda kulcsok nem kerültek elő, elhatároztam, hogy kiszerelem a zárat és vásárolok egy ugyanilyen típusút a Kulcskirálynál. Legutóbbi ottjártamkor az eladó győzött meg arról, hogy a jelenlegit vigyem el mintának, mert nekik 12 féle más és más méretű postaláda zárjuk van.

A kiszerelés sem volt egyszerű, de hozzá jó szolgálatot tett az egykori (1970) Lada szerszámkészletből visszamaradt csavarhúzó.

Mivel tegnap csak 51 %-ra töltődött fel az autó, úgy indultam a Kulcskirályhoz, hogy előbb felkötöttem az autót a Regős utcai töltőre és onnan 8-as busz, 4-es Metró mentem tovább az ÚjBuda központig.

Megvettem az új zárat és bár ahhoz adtak két kulcsot is, de nem bízva a rendszeretetemben, azért csináltattam hozzá ott helyben egy harmadik tartalék kulcsot is.

Hazajövet  az első dolgom bolt az új zárat beszerelni. Új zár, új élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése