2019. március 24., vasárnap

Manna nem jön elő


A barátaim már kora reggel elhalmoztak névnapi jókívánságokkal.

Áront hiába hivogattam, hogy jöjjön le reggelizni, ez ½ 1-ig nem járt sikerrel.

Mégegyszer nekifutottam, hogy megkeressem a Thule rúd négy füléből az egyik elveszettet. Áront is hívtam, hogy jöjjön és segítsen kirámolni az istállóból a rendetlenséget, hátha ott megtaláljuk, de ő erre nem ért rá.

Korán szerettünk volna elindulni, deManna a jó időre való tekintettel elhalasztotta az előkerülést. 

Nekem holnap reggel még le kell mennem érte, hátha előkerül. Ezért L. Pistivel is úgy beszéltem meg a holnap reggeli találkozót, hogy útközben a Campóna közelében 9-kor felveszem és majd útközben megbeszéljük a dolgainkat.

Induláskor még beadtam Pongónak a csontokat és vittem egy üveg prézlit Juditnak. Ittam egy finom kávét náluk és egy pár percet beszélgettünk.

Hazaérve Áronnal összeszólalkoztam, mivel Katika az Áron szobájában talált hadiállapotok miatt nem vállalta a hétvégi takarítást.

Emőke lányom ma érkezik vissza Murauból, de csak késő este, ezért csak az ajtaja elé tettem a neki szánt kajákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése