2019. március 12., kedd

kimászni az uzsora hitelből


20190312 kedd

Áron reggel viszonylag időben indult el a suliba.

Manna nálam reklamált, hogy amikor Áron kilépett az ajtón, ő elszalasztotta, hogy lemenjen. Akkor majd kimehetsz, amikor lemegyek a CBA-ba  vásárolni.

A CBA-ban vásároltam egy doboz tojást és egy üveg nescafe-t, a Pékségben pedig egy hagymás cipót.

Kint hűvös van, fúj a szél, de a nap szikrázóan süt.

Reggelire abált szalonna a friss kenyérrel és újjhagymával, utána egy bögre tejeskávé.

Átutaltam a beérkezett számlákat és elindítottam a megtelt mosogatógépet.

A Westendben randevúztam Böbe dokival, hogy megkonzultáljam vele, hogyan tudnék kimászni az uzsora hitel alól.  Onnan a Rákóczi térig vittem és amikor kiszállt gázt adtam, hogy hazaérjek 3-ra, mert akkorra várom Zsoltit a matek órára.

Már-már úgy nézett ki, hogy csak 2 percet fogok késni, amikor csörgött a telefonom és Zsolti lemondta a mai matek órát.

Ha már ennyire ráérek, beálltam az autóval a Gazdagréti úti két töltőhely közötti egyikre, mert az éppen szabad volt.

Alig, hogy hazértem, megérkezett Áron is és elmesélte, mivel foglalkoztak ma a matek órán. Rögtön letámadtam egy vaőszínűségszámítási feladattal, amit papír és írószer nélkül szóban azonnal és tökéletesen megoldott. Nagyon megdícsértem.

A feladat az volt, hogy hány lottószelvényt kell ahhoz vásárolnunk és helyesen kitöltenünk, hogy bitosan legyen kozotte egy 5 találatos szelvényünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése