2019. március 3., vasárnap

Zoli bácsi lakbére


20190303 vasárnap

Manna már 7 óra előtt felébresztett, hogy ő ki szeretne menni. Én még megpróbáltam visszaaludni vajmi kevés sikerrel.

Kora délelőtt csöngetett Pozsáriné a Zoli bácsi által bérelt ház ügyében. Aláírtunk egy hevenyészett megállapodást, ami 2019 október 1.-ig 30.000.-/hó + rezsiről szól.

Próbáltam Áront reggel 8-tól azzal ébresztgetni, hogy jöjjön le és reggelizzünk meg együtt, de ez csak 12-re jött össze, amikorra a reggeli már teljesen kihűlt.

Én nem helyeslem,hogy a hagymás szalonnás tükörtojásokhoz nem kér se kenyeret, se hordós káposztát, csak egy perc alatt, szinte befalta és ment vissza a kuckójába, mondván pihenni.

Szerettem volna, ha együtt átnéznénk a matekot, a fizikát, az olaszt és az angolt, de ő nem szeretné, viszont arról, hogy kerékpározzunk vagy sétáljunk egy kicsit netán látogassuk meg Leventét és Juditot, hallani sem akart.

Egyedül sétáltam át és vittem Pongónak a csontokat.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése