2019. március 25., hétfő

L. Pistivel a Mannáért Dömsödre


Áront már tegnap este megkértem, hogy a biztonság kedvéért még ő is szóljon reggel, amikor elindul, hogy keljek fel,  nehogy el késsek a 9 órás találkozóról.

Szép nyugodtan megreggeliztem és még így is odaértem 9-re a Campóna melletti MacDonalds parkolójába. Pisti azonnal észrevett és már indulhattunk is Dömsödre.

Amikor megérkeztünk, Manna azonnal meglett. Még ő reklamált, hogy hol voltam ilyen sokáig. Azután bejött enni.

Bekapcsoltam a fűtést és elkezdtem az általam hasznosnak vélt állományok átmásolását Pistinek.

Még elláttam néhány módszertani tanáccsal. Szerintem ezek nagyon jót fognak tenni Pisti angol tudásának.

Utána elgurultunk a Kiskunlacházi Retro étterembe ebédelni.Kiváló kaja, nagy adagok, jó a felszolgálás, minden hibátlan. Ide máskor is jövünk.

Visszamentünk Mannáért és indultunk haza.

Pistit a Budafoki úton tettem ki és ő a 133-as busszal ment tovább.

Áron már természetesen itthon volt. Én még 6-kor levittem az autót a Regős utcai töltőhöz, mert már csak 11 % szusz volt benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése