2019. március 21., csütörtök

Probléma az iskolában


20190321 csütörtök

Áron nagyon későn indult el, de legalább a tízóraiját leakasztotta a kilincsről.

Ha a reggeli után nekiállok rendet tenni az íróasztalon, arra büszke leszek.  

Az első felvonás (sült kolbász, mustár, savanyított fokhagyma, majd tejeskávé) sikeresen lezárult. Utána már indulnom kellett ½ 11-re a Zsuzsa német órájára, amit nagyon szeretek.  

Induláskor Manna is lejött velem.

Nekem ezalkalommal a villanyautómról kellett regélnem németül.

Hazafele kb. ½ 1-kor felakasztottam az autót a Gazdagréti úti töltőre, mert már csak 60 km-nyi hatótáv volt benne. Onnan két megállót busszal jöttem.  Manna odajött ugyan hozzám, de csak köszönni, mert még nem volt kedve hazajönni.

Az íróasztal rendcsinálás még halogatva.

2-kor lementem a „Szomszédok”-ba ebédelni.

Áron a félévi kémia bukása óta tegnap (szerdán) beszedte a második 1-es kémiából. 

Amikor kérdeztem, hogy mi volt a suliban, azt mondta semmi. Kedden arra kértem, engedje meg, hogy megnézzem a füzeteit, a házi feladatát, de erre nem ért rá. A tanár szerint minden esélye megvan az évismétlésre és még mindig azt javasolja, hogy kollégium.

Este lementem az autóért. Tőlünk csak egy kétperces séta.

Áron hozott egy nagy pizzát vacsorára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése