2019. március 19., kedd

Intenso 3 TB


20190319 kedd

Reggel észre sem vettem, amikor Áron elindult.

Próbáltam a külső merevlemezeimen némi rendet csinálni, de sajnos a négy hónapja  vásárolt 3 TB-os Intenso merevlemezt a notebook nem látja. Felvettem a kapcsolatot az eladóval és kértem a garanciális javítását vagy cseréjét.

10 óra lett mire elkészítettem a reggelit.

Rég nem látott szinteken van a forint, ezért V. Botond úrral ma előnyösen beavatkoztunk, viszont a TESLA papírjai mélyrepülésben vannak, de ettől azért nem ijedek meg, mert azokra jellemzőek a nagy mozgások.

A múltkoriban amikor a CBA-ban nem voltak hajlandók ledarálni a csirkemellet (mondván, nem keveredhet a sertés hús a csirkével), felmentem a felső G. Zoli szomszédomhoz, hogy nem tudnának-e kölcsönadni egy húsdarálót. Sajnos, - mondta Zoli – nekik nincs.
Ma délelőtt becsengetett, húsvétra kaptam tőlük egy vadi új húsdarálót.

Belekezdtem a 3 TB-os külső merevlemez garanciális javíttatásába. Elég macerás, mert előbb át kellett esnie egy távdiagnosztizáláson, amit persze nekem kellett elvégezni.

Délután 3-ra jött Zsolti matekozni. Analítikus geometria. A mateknak ezt a részét én is szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése