2019. március 17., vasárnap

A mai reggeli elmarad


20190317 vasárnap

Hétkor ébredtem. Az éjszakai álmomból csak annyi maradt meg reggelre, hogy egy panelt nagy gonddal forrasztgattam, aminek a Biri volt a technikai felügyelője.

Odakint gyönyörű napsütéses idő van. Igazi tavasz.

10-kor Lementem reggelit készíteni. Baconbe tekert pulykamáj sült tükörtojással és mellé céklát tálaltam. Amikor láttam, hogy Áron még megkóstolás előtt félretologatja a falatokat, elvettem a tányérját és az egész tartalmát kiöntöttem a WC-be. „A mai reggeli elmarad.” – mondtam.

Most megyek ki egy nagyot sétálni. Áront is hívtam, de nincs kedve sétálni, ül az Internet előtt.


Kora délután összepakoltam és még három óra előtt el tudtunk indulni.

Szigethalmon megálltunk a Hambi Királynál. Áron adta le a rendeléseket, amíg én átmentem egy palack üdítőitalért a Gyümölcs Halom-ba.

A kettőnkét ott helyben elfogyasztottuk és csak az Emőkének rendeltet csomagoltattuk be elhozatalra.

Én meg se tudtam enni a Juhsajtos burgeremet, olyan bőséges volt
Hazaérve elkezdtem kimérni a csülkös bablevest. Egy adag ment az Emőke kilincsére akasztott zacskójába, egy nagyobb adag Ilinek, a többi bekerült dobozokba porciózva a mélyhűtőbe.

Ilitől kértem egy kis őrölt pirospaprikát és készítettem egy tál kőrözöttet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése