2019. március 9., szombat

várom már, hogy Áron hazajöjjön


20190309 szombat

Manna megint túl korán ébresztett, de szerencsére még vissza tudtam aludni.

Ma piac nap volt. Esztikénél  fokhagymás túrót és egy doboz tojást vettem. A szomszédjánál egy nagy üveg selyemfű mézet.

Már csak a kolbászos maradt, ott egy darab abált szalonnát és egy csípős paprikát vettem.
Még el kellett mennem az ital discount-ba sörért és egy kiló kenyérért a pékségbe.

Hazaérve feltettem az autót a töltőre és utána nagy reggelit csaptam. Éreztem, hogy ettől majd az ebéd kimarad, de majd estére kirántom a csirkeszárnyakat és főzök mellé krumplit.

Manna nem szereti, ha helyette a számítógépet piszkálom, pedig most a letöltésekkel vagyok elfoglalva.

Nagyon készülök Áron holnapi fogadására. Délután 5 és 6 között várható az érkezésük a Hősök terére.

Vacsorára kirántottam a csirkeszárnyakat és főztem, sütöttem hozzá néhány szem krumplit. A felét meg is ettem, a többit viszem holnap a gyerekeknek.

Manna este kilenckor hajlandó volt bejönni.  
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése