2019. március 10., vasárnap

Áron érkezése


20190310 vasárnap

Manna hajnalban még kérte, hogy hadd menjen ki vadászni.

Annyira sikerült visszaaludnom, hogy majdnem tíz óra lett, mire felébredtem.

Hét ágra süt a nap és azt mondja az előrejelzés, hogy a csúcs ma 19C lesz.

A reggeli  abált szalonna lila hagymával és tejeskávé. Utána elkészítem a kőrözöttet otthonra.

Most, hogy készülök Áron érkezésére, összetorlódtak az elvégezni való feladatok, de azért sikerült megdöntenem a heti Duolingó rekordomat. 510 XP pont.

A kőrözötthöz való juhtúrót nem találtam sehol. Mérgemben elkezdtem egy nagy rendcsinálást. Egy órát takarítottam, de alig van látszatja.

Az autó jobb első kerekében megint nyomásvesztés volt, de szerencsére jól működött a szívargyújtós kompresszor.

Úgy szeretnék indulni, hogy megpróbáljak 4 óra körül hazaérni, mert Áron érkezése 5 és 6 között várható a Hősök terén.

Először Mannát és a cuccokat kitettem Gazdagréten és már indultam is tova.

A Műcsarnok melleti parkolóban, mire odaértem, már sok szúlő várta türelmetlenül, hogy megérkezzen a síbusz, mint ahogyan én is.

nem sokkal később begördült a busz. Én már annak is nagyon örültem, hogy Áronnak keze, lába megvan. Bevallom egy hét izgulás után végre megnyugodtam.

Áron élménybeszámolója szűkszavúra sikeredett, de a lényeg az volt, hogy jól érezte magát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése