2019. március 18., hétfő

Anna Egészségközpont


20190318 hétfő

Mire felébredtem, Áron már elindult.

Reggelire megmelegítettem a tegnap vásárolt Mekk Elekk maradékát (Juh sajtos burger). Hozzá ittam egy tejeskávét, amiben a tej már nem volt elég friss (határeset).

10 órára volt időpontom az „Anna Egészségközpontba.” Fel voltam arra készülve, hogy ez megint csak egy jól felépített lenyúlási akció, de a kíváncsiság odavitt. Megyőzően működő eszközök és demonstráció szoftverek támogatták a még meggyőzőbbnek hangzó magyarázatokat.

Több mint egy órát foglalkoztak velem, amiben bennefoglaltatott egy AED-515 Oxigén generátoros kezelés is. A vége persze, mint az váható volt, hogy a 720.000.- forintos eszközt, most megrendelhetem 525.000.- forintért, vagy bérelhetem, havi 50.000.- forintért.

A velem foglalkozókat nyílván az eladott termékek darabszáma után díjazzák. Ezen felül valószínűleg magas bérleti díjjal üzemeltetik, az amúgy nagyon tiszta Egészség Központot.

Hazaérve megmelegítettem magamnak egy, a hűtőből elővett csirkeaprólék levest.
Áront megkímélendő a csirkelevestől, neki egy kőrözöttes szendvicset készítettem.

Emőke átjött, hogy megbeszéljük az aktuális dolgainkat. Annak örültem, hogy a WEBjogsijával jól halad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése