2019. március 11., hétfő

Zsuzsival Fóton és Zentai úr


20190311 hétfő

Ha már megígértem, hogy elmegyek megnézni a telkeket Pizsuval, hát ahogy Áron kitette a lábát megreggeliztem, betettem az autóba a sícipőket és a bukót (bár tegnap mondtam neki, hogy ne hozza fel azokat) és indultam Újpestre.

Zsuzsi már várt és az erkélyről irányított, hol álljak meg.

Először őt követve együtt mentünk egy MOL kúthoz, ahol volt fizetős töltőoszlop. Befizettem az 1.990.- forintot és már kezdhettem is a töltést.

Zsuzsi vitt aVW-vel Fótra.

 Fóti telek egyikünknek sem tetszett. Még ott megnéztünk egy hatalmas lakóparkot, majd indultunk vissza Pizsuékhoz.

Zsuzsi egy finom sajtos tortelint készített, amit kechuppal meg is ebédeltem.

Még áttöltöttem Pop Rózának a neki hozott anyagot, mad vissavitt a MOL kúthoz. Az autó több,mint 200 km  hatótávra toltődött fel. Ez még így is kevesbb mint feleannyiba került, mintha gázolajért kellett volna fizetnem.

Elbúcsúztunk.

A kovetkező állomás Zentai úr síkölcsönzője lett. Visszavittem neki mindent, amit Áron sítúrájához kölcsönöztünk. még egy kinőtt síbakancsot is bevittem eladásra, de azt mondta, hogy sajnos egy-csattos sícipőkkel már nem foglalkoznak.

Hazaérve megbeszéltem Áronnal az Angol és a Matek órán tanultakat.

Este felvittem Ilinek egy üveg csirkelevest. A többit felteszem melegedni, hogy azt együk vacsorára.

½ 7-kor megkérdezem Áront, hogy mikor szeretne vacsorázni, mert ahhoz alkalmazkodom. Azt mondta 8-kor. ½ 9-kor kértem, hogy terítsen, végül 9-kor egyedül vacsoráztam.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése