2019. március 8., péntek

Normal.dot

20190308 péntek

Kora hajnalban beengedtem Mannát és emeltem egy fél fokot a fűtésen.

A notebookom Nomal.dot-ja elkavarodott ezért a megnyitáskor panaszkodik, hogy nem találja.
Mostantól megpróbálok a jegyzettömbbe írni, mert a Word dokumentumokat sem adja elő.

Kései reggeli, már majdnem ebéd. Sütöttem egy szelet szalonnát és megmelegítettem a maradék velőt.

Délután hivogattam Ny.Imrét, gondolva arra, hogy átviszem neki a gépet, de egyfolytában foglaltat jezett a telefonja.

Egész nap ki se mentem a házból és még bent is rátettem a fűtésre egy lapáttal.

Estefelé megmelegítettem magamnak egy tányér csirkelevest és a maradékból két teli üveggel eltettem a hűtőbe hazavitelre.

Manna már este hét előtt elkezdett udvarolni, hogy engedjem ki csavarogni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése