2019. március 22., péntek

Feladtam a 3 TB-s külső merevlemezt garanciális javításra


20190322 péntek

Reggel Áronnal egyetértve Mannát már nem engedtük le. 

Én még matattam egy keveset a Duolingoban, azután ½ 9-kor felkeltem reggelizni.

Gyönyörű napsütéses és meleg nap van.

Délelőtt a smaragdfánk megkapta az első idei 5 liter vizet.  Az eddigi szokásai szerint Április 1.-én szokott rajta az első rügy megjelenni. 

A nyugdíjas klubban kértem, hogy amikor nem vagyunk itthon és van naponta egy percük, akkor adjanak ők is egy flakon vizet a smaragdfának. A megteendő távolság 6-7 méter.

„Mit gondol Pacher úr, mi lenne, ha a házban minden lakó minket dolgoztatna?”

Azt nem tudom, hogy máshol hogyan van, de a XXI. század Magyarországán nem mindenki gondolkozik úgy, mint mi, hogy keressük a lehetőséget, hogy hol és miben tudunk embertársainknak segíteni.

A postán sikerült feladnom a 3 TB-os Intenso külső merevlemezt a garanciális javításra.

Délelőtt B. Balázs hívott, hogy mikor tudunk lemenni Szentbékálára megnézni a mandulafáit, mert hamarosan elvirágzanak. Azt ígértem, hogy a jövő héten, amikor a lány visszatér a síelésből, hívom és megbeszéljük.


Közben megérkezett a Renau Kgfb felmondott szerződésének többlet díjbefizetése.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése