2019. március 1., péntek

megvan az új fűrészlap


20190301 péntek

Áronnal tegnap este megbeszéltem, hogy ma nem várom meg, amíg hazajön, az iskolából jöjjön egyenesen  Dömsödre. Ha elég korán tudok  elindulni Mannával, akkor talán el tudok menni a fűrész szalagért és ki tudom hívni a Fóka Plusz szakemberét a gázkazán megjavítására.

Még este hagytam neki a buszra pénzt, de azt otthon felejtette.

Emőke lehozta Ilitől a mélyhűtött csirkedarabokat és segített levinni a cuccokat az autóba, így végül Mannával dél körül el tudtunk indulni. 

Útbaejtettük a TESCO-t, de ott csak sajtot, csirkecombot és fejeskápossztát vettem egy kis káposztás cvekkedlit tervezve sült csirkecombbal.

Szigethalmon egy kis kerülővel elmentem a fűrészlapért.

Kiskunlacházán bejelentkeztem egy holnap délelőtti fűnyírásra (hajvágásra) és a Fóka Pluszban bejelentettem a gázkazán hibáját, azzal, hogy ha tudnak, akkor még ma jöjjenek ki  megjavítani.

Nagy örömömre megérkezett Áron. Rögtön kérte a notebookját és ül aszámítógépe előtt.

Közben itt jártak a kazánszerelők. Most már van némi melegvíz a zuhanyozáshoz, de még szükség van egy nagy javításra, majd ha már nem kell fűteni.

Vacsorára megmelegítettük a lehozott  bolognai nagyobb részét. Még mindig finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése