2019. február 28., csütörtök

Áron és Emőke készítik a vacsorát


20190228 csütörtök

Reggeli után felhívtam V. Botond urat, hogy mi lenne a véleménye, ha ma realizálnánk a 12 darab TESLA részvényt ezzel a 189 $-os hozammal. Azt mondta a tőzsde nyitáskor megteszi.

Megírtam és elküldtem Tímea R.-nek az új olasz anyaga korrektúráját.

Elgurultam a Nissan Centrumba és megbeszéltem, hogy március 6-án reggel ½ 9-kor fogom hozni a (PPZ 012) autót az éves kötelező szervizre. Addig persze jó lenne, ha egy kicsit rendet tudnék rakni az autó csomagtartójában.

Áron 4-kor ért haza és kérte, hogy menjünk el a sí szervizbe, béreljünk neki sícipőt és síbukósisakot.
  Mindent elintéztünk csak ne felejtsük Dömsödön felszerelni a tetőcsomagtartót, mert hétfőn még be kell vinni a síléceket, hogy a kötést cipőhöz igazítsák.

Áron nagyon lelkesen vállalta, hogy ma ő készíti el a vacsorát. Emőkével megbeszélte, hogy bolognai spagetti lesz a vacsora. Lement a CBA-ba megvásárolni a hozzávalókat  és az első fázisokat ő fogja készíteni, a sütőben sütés pedig majd Emőkénél történik.
Engem nem is engedett a konyhában lábatlankodni.

Végül ½ 9 fele be is hoztt egy tányérral és nekem ízlett. A körülményeket, ami a konyhában maradt, azt inkább le se írom. Este 11-re tudtam valamelyest rendbehoznom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése