2019. február 27., szerda

Mától újra száraz napok jönnek.


20190227 szerda

Reggel  4-kor riadtan ébredtem.

Rögtön kimenem a komyhába, hogy megnézzem, most mi  lett a csirkepörkölttel. Elsőre minden nyomtalanul eltünt.

Áronnál felgyújtottam a villanyt, amivel sajnos felébresztettem. Megkérdeztem, hogy vacsorázott-e. Azt mondta: „Apa, együtt vacsoráztunk.” Ekkor szembesültem azzal, hogy az Unicum megtette a hatását és semmire nem emlékeztem.

Még ittam egy pohár szódavizet és úgy döntöttem, ennek véget kell vetni, mert különben ebből előbb-utóbb baj lehet. Mától újra száraz napok jönnek.

Sikerült még visszaaludnom.

Amikor végleg felébredtem, lementem a CBA-ba (kenyér, füstölt lazac, tej).

Elkészítettem a korábban nagysikerű mustáros lazac fokhagymás pirítóson egy példányát, mert este ezt tervezem adni a gyerekeknek vacsorára teával.

Kettő után elidultam a KOZHELY-be. Nagyon jó volt ismét találkozni Katievel és Larryvel.
Ma volt az elsó száraz este.

Áronnak és Emőkének is ízlett a fokhagymás pirítóson szervírozott mustáros lazac csipkebogyós teával.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése