2019. február 26., kedd

A Pafika Cascója


20190226 kedd

Még félfüllel hallottam, hogy Áron elindul a suliba, de jómagam csak 8:45-kor ébredtem.

Valamiért nincsen Internet. Nagy nehezen beindítottam az Internet eiérést. Kiderült, hogy Áron csinált egy resetet, amit a Telekom kózpotjában mérsékelt áron elhárítoíttak.

Megreggeliztem és elindultam az Allianze Regős utcai irodájába, hogy a Pafika Cascóját éves befizetésről ¼ évesre átdolgozzuk.

Lefele menet betettem az autóba a szétesett széket. Azt majd Dömsödön megpróbálom ragasztóval és csavarozással  összeerősíteni.

Ott még helyben felkötöttem az autót a töltőre és mentem az Anzsu Optikába, de sajnos a lencsék még ma sem érkeztek meg.

Hazajövet a kis kínaiban bekaptam egy csípős savanyú levest.

Zsolt kicsit késett, de ettől függetlenül nagyon jó matek órát töltöttünk együtt.

Közben hazaért Áron is.

Mire lementem az autóért már 220 km-re töltődött. A másik csatlakozón egy BMW i3-as lógott. A tulajjal jót beszélgettem.

Kész lett az új szemüvegem. Megfogadtam az optikus tanácsát és a régi szemüveget ezentúl az autóban fogom tartani.

 Vacsorára  tejfölös csirkepörköltöt terveztem készíteni főt tésztával, ez elsőre nem sikerült, mert mindent odaégettem,  de miután az  egész lakást kiszellőztettem  és az új adag csirkeszárnyat most már sokkal nagyobb odafigyeléssel  föltettem, sikerült egy finom vacsorát kreálnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése