2019. február 23., szombat

rakott krumpli


20190223 szombat

Áron ébresztőórája  szombaton sem szünetel. Hattól hétig öt percenként rendületlenül szólt volna, ha ½ 7-kor nem megyek át hozzá, hogy most már kapcsolja ki.

Azt hittem, hogy még egy kicsit visszaalhatok, de nem, mert Manna jött és tólta a fejemhez az orrát,hogy engedjem ki.

Odakint bár süt a nap, de a tavasznak esze-ágában nincs jönni. -2⁰ C van.

A kertész se nyolcra, de még ½ 9-re se jött.

Az autó az éjszakai árammal 245 km hatótávra töltődött fel.

Áron végül nem tudta legyőzni a lustaságát, hogy jöjjön velem a piacra, pedig én is csak 9-kor indultam. 

Esztikénél  túró, a húsosnál pedig egy darab császárszalonna és újhagyma tetteki a vásárlást.

Hazafele beugrottam a Vegyesboltba egy tejfölért és két szál kolbászért. Azt terveztem ugyanis, hogy ebédre rakottkrumplit fogok készíteni.

Bőséges reggelit tálaltam (füstölt sprotni és sült szalonna pirítóssal, citrommal, lágytojás mellé kakaó és kávé, utána banán és mandarin).

Mindez nem hatotta meg Áront és még ¼ 12-kor sem jött le reggelizni.

Még nem döntöttem el, hogy a rakott krumplit tepsiben, vagy római tálban fogom készíten, a római tálat mindenesetre beáztattam.

Áron végre kettőkor megreggelizett. Azt mondta, nagyon finom volt a reggeli és elkezd rendet csinálni a lenti szobájában.

Átvittem Gabikáékhoz az idegen narancssárga üvegtálat, hátha tőlük származik, de nem. Ferivel bekaptunk egy barack páleszt.

Délután elkezdtem készíteni  a „Rakott krumplit Sefinek”. Este ½ 7-re el is készült. Áron van megbízva a terítéssel.

A rakott krumpli finomra sikerült, bár én úgy éreztem, hogy a krumpli nem fótt meg elég puhára és a sütés sem javított eleget rajta, de Áron azt mondta nagyon finom és ebból vigyünk Emőkének is.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése