2019. február 20., szerda

a tegnapi átvilágításon találtak valamit


20190220 szerda

Nem kezdődött  jól  a reggel. A tüdőgondozóból telefonáltak, hogy a tegnapi átvilágításon találtak valamit és kérik, hogy 25-én hétfőn délután jelenjek meg, mert a doktornő alaposabban szeretne megvizsgálni.

Gondoltam, délelőtt bemegyek a tegnapi átvilágításról kialakított leleteimért. Semmiféle leletet nem adtak ki. Febr. 25-én 17:30-kor kell megjelennem a doktornőnél. Annyit mondtak, hogy a röntgenen találtak valami problémát, ezért a doktornő szeretne megvizsgálni és csak ekkorra tudnak időpontot adni.

Egyrészt jobban vagyok, másrészt megnyugtattak, hogy ha nagy lenne a probléma, akkor a doktornő azonnalra berendelt volna. Egyébként a négy doktornőből három januárban elhagyta az intézményt és az országot. Én ehhez egyáltalán nem értek nem is tudom, hogy mit kellene ezügyben tenni, de hogy valami nincs rendben, abban biztos vagyok.

Az angol órán a KÖZHELY-ben Manna nyelvi társasjátékainak nagy sikere volt, de nekem is sikeres volt a szereplésem.

Hazaérve bekaptam egy Unikumot.

Áron beszámolt az angol fakultációról és hozott a kis kínaiból mind a kettőnknek vacsorát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése