2019. február 13., szerda

vonórúd demó készítése


20190213 szerda

Hétkor ébredtem. Egy szál sült debreceni és egy tejeskávé után igyekeztem 7:30-kor elindulni K. Ádámhoz, aki fotókat és videót szeretne csinálni az általa készítendő villanyautó vonórúd prototípusának bemutatójához.

A megbeszélt 8 órás találkozóról csak pár percet késtem  és onnan indulhattunk az M3-as felé. Az első bevásárlóközpont mögött kezdődhetett a demonstrációs vontatás.

Amikor végeztünk beültünk a Mekibe egy kávéra, miközben az autó egy ChaDeMo gyorstöltőn 40 %-ról 67 %-ra feltöltődött.

Búcsúzáskor Ádám megköszönte a közreműködést és azt ígérte, hogy az első szériából két darabot mi fogunk megkapni.

¼ 3-kor elindultam a KÖZHELY-be. A közös  órát Jerry tartotta, akinek a tudásánál csak a humora  nagyobb. Az olvasó csoportot Manna tartotta,

Hazaérve vettem a CBA-ban három rántani való csirkecombot, egy tejfölt  és egy zacskó salátát.
A rántott csirkecombok mellé főtt és sült petrelyelymes krumpli és majonézes saláta került az asztalra. 

Emőke részét csak átvittem neki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése