2019. február 11., hétfő

kerékbilincs


20190211 hétfő

Még a reggeli ébredésnél is éreztem ezt a jobboldali mellkasi és háti fájdalmat a mozdulatoknál.

Hajnalban lemondtam a délelőtt 11-es találkozót. Kár volt lemondanom, mert később már egészen tünetmentesnek éreztem magam.

Felhívtam V. Botond urat, aki segített realizálni az Equilornál lévő pénzeszközökböl annyit, hogy a hónap végén sikerüljön kifizetni a telek árának hátralévő részét.

Ebédre megettem a halászlé egy részét.

Délben István tájékoztatott, hogy egy kerékbilincs "boldog" tulajdonosa vagyok. Azonnal intézkedtem, de még így is 11.500.- forintomba került.

Elindultam felkeresni a Haris Autót, hogy közelebbről szemügyre vehessem a kínált  N 126-os használt lakókocsit.

Egy teljes órát keresgéltem, miden élő embert megkérdeztem, de hiába, nem találtam.

Este lementem a CBA-ba, vettem túrót, tejfölt, sonkát és krémsajtot, mert a halászlé mellé túróscsuszát terveztem  tálalni.

Áron a megmaradt halászlével kezdte a vacsorát, de utána minden elfogyott. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése