2019. február 8., péntek

Manna kaka


20190208 péntek

Áront hiába kértem, hogy takarítsa el, amit Manna csinált, úgy indult el az iskolába, hogy nem tette.

Reggelire megfőztem egy szál virslit (mustár, kenyér) tejeskávé.

Mannával korán 11 óra körül indultunk.

Amikor Emőkétől búcsúztunk, Katika meghallotta a hangom és kihozta a csomagot. Megjött az elektromos pumpa.

A TESCO-nál csak rövid időre álltunk meg. Kenyeret vettem és a zöldséges csirkeleveshez far-hátat, csirkenyakat és zöldségeket.

A Szigethalmi Spar-nál készpénzt vettem fel az ATM-ből  s az üzleből sört, halászléhoz halszeleteket és halászlé sűrítményt.

Amikor megérkeztünk még nagyon jó idő volt. Sütött a nap és langyos tavaszi idő fogadott minket, ezért engedtem Manna kérésének és kiengedtem, de később, amikor már 4 fokra hűlt a levegő, akkor behívtam és első szóra jött is.

Bent 23,5 fok van és ő szeret a szauna előterében hemperegni, mert ott padlófűtés van.

Az első dolgom az volt, hogy feltegyem a csirkelevest.

Manna most is csak azért kelt fel, mert hallotta, hogy a sokzöldséges csirkelevesben zuzák is vannak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése