2019. február 21., csütörtök

"damit" és az "um zu"


20190221 csütörtök

¼ 9-kor ébredtem, de ráérek mertcsak ½ 11-re kell menni a KÖZHELY németre.

Rác tanár úr (a Kollégium igazgatója válaszolt a kérdésemre. Áronnak volt igaza, ha hétvégén nem szeretne jönni Dömsödre, akkor nem maradhat bent a kollégiumban, mert nincs felügyelő tanár.

Időben értem a németre. Sok fontos részlet mellett Zsuzsa elmagyarázta és velünkis gyakoroltattaa „damit” és az „um zu” használatának a különbözőségét. Eddig is tudtam, de most belém is rögzült.

Hazafele bementem az ANZSU Optikába ésrendeltem egy szemüveget.

Itthon a maradék lecsó volt az ebéd.

Próbaképpen a UPC kártyával egyenlítettem ki a UPC számlát. Kíváncsi vagyok, hogyan fogja számfejteni a 6 %-os visszatérítést.

Rend a lelke mindennek. Az ágy alatt találtam egy szemüvegem. 

P.Évikének kiegészítettem és elküldtem az igeragozás táblázatát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése