2019. február 9., szombat

Manna S.Péter doktor úrnál


20190209 szombat

Mannával a S. Péter doktor úrnál kezdtük a napot. Bélhurut. Beadott neki  egy injekciót és adott v.milyen tablettát. 3 x 1/2.

Utána Esztikénél  megvettük a nekünk félretett túrót és egy darab kolbászt.

Átgurultunk Kiskunlacházára a Fóka Plussz Bt.-be, de zárva volt és így csak telefonon tudtunk értekezni.

Vettem egy csomag debrecenit és néhány szem lilahagymát.

Hazajövet Manna egy fél órát kint volt a kertben, de most bejött és eszik. Új edényben kapta a kényeztetést, rajta a szárazat és már feljött megköszönni.

Én megfőztem magamnak a debreceniből kettőt, hozzá mustár, lilahagyma, csípős paprika, mellette pirítós és lágytojás, utána tejeskávé.

Egy kicsit elálmosodtam és engedélyeztem magamnak egy óra napközbeni alvást.

Szétküldtem a tanítványaimnak egy audiobook-ot (Victor Hugo: Les Miserables- Nyomorultak).

Délután négykor elkezdtem főzni a halászlét.

Közben megettem a csirkeleves maradékát.

Lehet, hogy már könnyelműség volt Mannát kiengedni, de remélem, hogy este még be tudom csalogatni.

Ha Emőkének nem sikerül rábeszélnie Áront, hogy ma még lejöjjenek, akkor rosszkedvű leszek és kihelyezve magam a szolgálatból bekapok egy unikumot.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése